ajm sårry

Men jag har inte tid med detta nu i allt julstök.

Shit vad jobbigt med julen, och all jävla snö. Dont get me wrong, den är fin, men jag kan inte parkera nu ju!
Det blir blött överallt inomhus med. Suck.

Hoppas att jag krängt en pålle nu iaf, jag hoppas verkligen det!
Annars får jag köra mina 4 mil om dagen.

Btw, fått mina intagningsbesked ifrån KOMVUX nu, jävla stress man ska ha då, men bara i 4,5 månad. Kan jag nog stå ut med. Skönt med en lugn start på veckorna med, har första (och enda) lektionen 13.10 då. Tackar!

♥M


Kommentarer
Postat av: =)

Vi ringer Mia! Och blir du inte av med två så blir det en iaf.

Hoppas du har en bra jul :)

2010-12-24 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0