Jag kan medge det, jag har problem

Som rubriken säger, jag har problem. Det kan tyckas jättemesigt och töntigt, men för mig är det faktsikt ett problem. Man kan tycka att jag har väldrigt lite att oroa mig för om detta stör mig så mycket, men man kan inte kontrollera sina känslor, right?

Mestadels tror jag det beror på mina tidigare erfarenheter inom området, och att jag inte alls har någon kontakt med personerna det berör idag.
Men det är väl bara att ta sig i kragen och försöka putta undan alla sådana tankar.

Senast i Lördags natt skulle någon på och pussa på min älskling när jag låg hemma och sov... Grrr, vad är det för psykfall som vandrar omkring i denna staden..... ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0