Ny frisyr till kvällen

Herregud, det var ett tag sedan jag klippte mig. Blir alltid så på sommaren faktiskt, av olika anledningar. Men nu bokade jag en tid till idag, så istället för en ny outfit ikväll, så tar jag en ny frisyr. Det kan ju ändra så mycket mer än kläder.

Ska ut och springa/gå en sväng strax med, måste ju göra något när man inte har jobb längre. Så med min fulltankade och laddade mp3 ska det nog gå någorlunda smärtfritt.

Btw, hittade ett jobb jag ska söka med :) Alltid bra att ha lite extra ju.

Imorgon ska jag och <3 som sagt åka till Göteborg för att gå på trav och träffa hans familj, ska faktiskt bli kul! :)

Idag är det såhär härligt ute igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0