En såkallad nystart?

Jag blir alltid så sjukt osugen på att blogga efter ett tag, men samtidigt så saknar jag att skriva av mig ibland. Jag gillar att folk faktiskt tycker att man uttrycker sig bra och ger komplimanger för det. Så jag får väl ta mig i kragen och styra upp något seriöst här och nu.
Jag får väl försöka undvika de otroligt tråkiga "idag gjorde jag...." fällorna och kanske fokusera på annat strunt.

Sitter för tillfället med MTV i bakgrunden och kommer på mig själv att ha tappat stinget ordentligt på sista tiden vad gäller musiken. Men kan det ha varit så att när man gick i skolan, så letade man upp all ny musik långt annan den spelades på alla j*vla kommersiella stationer. Jag fick alltid agera DJ på festerna och mina vänner frågade alltid efter ny musik. Men jag har tappat det, jag är så efter. Jag lovar att ta tag i detta igen!

Min favorit just nu, är visserligen inte ny, men jag gillar den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0