Mår som ett troll

Usch har inte mått toppen den senaste veckan, så lamt.
Somnade med huvudvärk igår, åt panodil på jobbet, och när jag kom hem.
Tog en tablett imorse med och en promenad med Ida, dock blev det bara sämre och jag skakade när jag kom hem.
Hatar att må kass, det är verkligen tråkigt.
Varenda dag denna vecka när jag jobbat har jag ätit piller, o det kommer ifrån en som för några år sedan inte kunde ta en alvedon utan att däcka inom 5 minuter! Så nog tar det på mig!

På tal om något roligare, så fick jag ett mail imorse utav Brizy.
Min dress var klar nu, 12 dagar tog det sedan jag mailade o frågade sist. Då blev det fart på dom.
Så imorgon kommer den! Det gör mig aningens glad!


Kommentarer
Postat av: marina

roligt! ja fick vänta superlänge med min dress därifrån =( och när ja völ fick den så fick dem sy in den TVÅ gr för den var alldeles förstor =(

2011-09-02 @ 10:01:33
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0