Kränga

Nyss krängt i mig en god kycklingsallad som jag fixade ihop lite snabbt. Gött!

Ska åka till Bamse nu, så ska vi gå en promenad tror jag. Eller jag vet.
Motionera lite är ju alltid skönt!

Som några utav er som läser vet, så gillar jag inte mina stora bröst. Dom är bara i vägen och stramar, och jogga är inte att tänka på om man inte har en riiiktigt bra sport-bh. Så jag är sugen på att göra dom mindre. Men om man läser på lite, så ser man att jag har nog ändå "för små". Alltid är det något.
Jag får väl fortsätta att hata klädesaffärer då. Det finns aldrig något som passar på "hela" kroppen, finns alltid bröst ivägen, och urringat är bara vulgärt. Fan då.

Nehepp, ska sluta deppa och hoppa in i bilen.
Hej!



Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gillar dina bröst i alla fall :) puss hjärtat

2011-02-03 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0