Morrn'

Idag skippar jag faktiskt skolan, pga huvudvärk och halsbränna. Känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag kommer bara vilja dö om jag ska lyssna och försöka lära mig något då!

Får hoppas det försvinner inom sinom tid, kanske beror det på att jag hade svårt att sova inatt?

Igår fick vi bevittna en lastbil liggandes i en rondell, det såg för jävla konstigt ut. Men många gånger har man undrat hur dom kan köra/svänga med så små marginaler. Det var ju bara en tidsfråga.
Såhär såg det iallafall ut i lokaltidningen!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så jättemkt vad glad jag blir!:)

jadu jag kan säga att i början då jag tränade hade jag min pojkvän med mig, tyckte det var ASSKÄMMIGT att ens entra gymmet! så mitt tips är att försöka få med dig någon på gymmet, då känner du dig inte lika "vilsen" så att säga! sen ang. träningskläder, om du tkr det är jobbigt att visa mkt hud/ ha tighta kläder - jag hade en stor tisha och shorts då jag började, inte snyggt men jag var iaf bekväm idet! sen så småningom då du börjar få in träningsrutinen, veta exakt vad du ska träna just den dagen osv, då kommer du automatisk inse att alla som är där och tränar är så sjukt fokuserad på sig själva att de inte ens märker av en!

2011-02-08 @ 12:23:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0