Herrejesus vilken start

Min start på 2011 är inte så najs ska erkännas.

Min iPhååååne (liksom alla andras) buggade imorse och ringde inte som den skulle, som tur var skulle jag inte upp förrens halv 12. Cheesy.
Höll på att göra årets vurpa med, när jag promenerade mina 4 minuter till jobbet.
Har även låst in en nyckel i tvättstugan så fick låna grannens.

Imorgon ska jag bara sova :) och på ett spinningpass på eftermiddagen. Det blir nog gött tror jag.

Btw, vår nyår var bra. Hos mor och far med brorsan och Johan. Fick jättegod mat, och så hade Johan gjort efterrätten. Den berömda chokladtryffeltårtan!
Bamse var lagom trött på oss med, han vill sova tidigt, han är ju min lilla baby!

Ska återgå till Mamma Mia på tvn nu!

♥M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0