Nazisterna jagade mig

Hade en så störd dröm imorse, nazister och annat pack jagade och tog mig och några andra till fånga, sen lyckades vi fly. Då vaknade jag av "Im not a robot".

Snoozade 40 minuter och fick därför köra bil till skolan, jag vet, miljöförstöring och pengar. Men det kunde jag stå ut med idag för att få sova :).

Sitter och grämer mig, Johanna drar med mig på ett blått spinningpass snart, jag som tycker gul är nog. Jaja, får sitta längst bak då och köra i egen takt!
Imogon kommer liksom det stora provet, jag ska först på spinning KVART I SJU PÅ MORGONEN, sedan skola 8.10, Good luck Chuck!

Btw, alla litteratur är köpt nu, så jag säljer av dom senare i vår om någon vill ha :).


Kommentarer
Postat av: Johanna

äsch, blått , gult, hur jobbigt kan d va!? men spinning imorgon igen kanske är lite väl att ta i!

2011-01-18 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0