Vårkänslor

Idag fick man lite feeling för våren.
Var min tar att ge Bamse lunch idag, så då tänkte jag att vi kunde ändå gå en lång promenad i det fina vädret.
Så lastade in vilden i bilen och åkte till farmor och farfar, är överlägset bästa promenadvägarna där för min hund!
Han går så mycket bättre utan koppel, och fot är inga problem!

Gick lääänge, och hann komma ner till travet och hälsade på lita folk där, gick dit egentligen för att beställa en förbygel till Ina. Så nu är det också fixat :)

Sedan tillbaka och avslutade med fika!
Vi var ute i lite över en timme tror jag och Bamse var nöööjd ;)!

Kommentarer
Postat av: Linn

Bamse var trött ikväll ;)

2011-01-20 @ 19:20:57
URL: http://liiiiiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0