Fullspäckad Onsdag

Idag är en sådan dag, när allt ska hända!

Det började med Blodgivning, men.... det kom inget blod ur mig idag, så fick 50 spänn och ett sadelöverdrag till cyklen för besväret!
Ska dit om en vecka typ igen och se om vi kan fixa fram lite blod trots allt.

Nästa sak på mitt schema är att köra Diva, så därför samlar jag kraft, kanske får sova någon timme innan jag gör det!
Sedan ska jag köra Julia (:)) med Amanda och Danny. Amanda kan ni läsa mer om här.

Stallplats ska vi kika på efter det jag och syrran och till slut ska jag och Johanna åka till Helsingborg och kika på Veronica Maggio!!

Så full rulle idag, trots magont.

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0