Jag var med i Fångarna på Fortet

Jag hade en sån kul dröm, jag var nämligen med i Fångarna på Fortet!
I mitt lag hade jag två tjejer och sedan någon som liknade Magnus Samuelsson (Världens starkaste man, Let's Dance osv osv) och Eric Saade!

Jag lyckades ta hela TRE stycken nycklar, och dom andra i mitt lag lyckades inte alls.

En uppgift var att vi alla satt fast i någon anordning som sedan släppte ner oss i vattnet utanför fortet. Det var kallt
och jag minns att jag tänkte "Andas lugnt, ingen panik, så vinner man inte"...
Även här lyckades jag ju ta en nyckel och när vi kom upp var det slut, vi hade vunnit, och då började underhållningen. På en scen stor Saade och sjöng Manboy. Alla tackade mig och undrade hur jag hade lyckats behålla lugnet i vattnet. Enkelt sa jag, jag tänkte på lugn!

Sedan vaknade jag :)

Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha dte låter bra! du skulle kunna få vara med i mitt lag :)

2011-03-09 @ 10:37:27
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0