Premiärgrill och Kosläpp

Ikväll grillade vi hela familjen och partners. Var gott, men jag blev SJUKT mätt. Varför äter man alltid för mycket? Kommer inte behöva äta nått på en vecka typ.
Fick myst med världens bästa vovve också, saknar att ha honom i närheten!

Jag och Johan gick på Kosläppet på Wapnö idag också, massa småungar där, vilket typ pajjade hela upplevelsen. Jag hade ju tidspress till jobbet och istället för att ta till sig kritiken från tidigare år om att dom aldrig håller tiden, så drog dom över IGEN. Hann se kor i 5 minuter innan vi stack. Dom skuttade inte ens ut, dom travade på lite lugnt sådär.

Och just det, provloppet igår gick bra. Kickan var väldigt trevlig att köra, även om hon bromsade sista 500. Till hennes försvar får jag väl säga att 25 provloppet gick 21.
Ett steg närmre licensen.
Nästa vecka är det ponnytrav, ska bli kul att kika på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0