10 sanningar..

Alla andra gör, och så även jag ;).
Så here we go.

1) Jag gillar bara musik man kan tralla åt, ne men typ sjunga med.
2) Jag hatar typ att borsta på hästarna mer än nödvändigt.
3) Jag är allergisk mot hund, katt, damm, polle, gräs o sånt vanligt skit.
4) HATAR, verkligen HATAR svamp och skaldjur!
5) När jag hade lugg gick jag upp tidgare varje morgon för att platta den, helt normalt. Men jag jobbade i ett travstall!
6) Utav alla mina jobb trivs jag bäst där jag är nu.
7) Är teknik-knäpp, ogillar långsam teknik och har haft sönder ett antal grejer pga att dom hängt sig för ofta.
8) Är sugen på att köra ett lopp med Ina, men det kommer aldrig ske, ponnytiden är förbi.
9) Jag anser att jag är mycket bättre än andra på vissa saker, men har sämsta självförtroendet.
10) Är en slösa!

Luggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0