Nu är jag nästan skithäftig!

Nu är det såhär att det enda som saknas i detta hushåll är ett Playstation 3!

För den senaste månaden har den införskaffats en ny tv, ny HD box, ny dator och idag en iPhone 4.
Så snart är vi helcoola.
Fick även köpt två julklappar idag till Johan och Linn, så nöjd!

Viss ironi där, även om jag är skitnöjd med min nya dator och smartphone.

Imorgon ska jag därför bege mig till Gekås med min lillasyster för att komma ner på jorden igen.
Det blir även spinning, vilket ska bli KUL. När jag bokade in några andra pass så såg jag också att Zumban var ledig, så nu ska jag på det också nästa vecka. Ska bli Skitkul rent ut sagt.

pssst. Snubblade över en blogg idag med, som jag tycker ni kan kika in på.
Det är faktiskt inspirerande att se folk kämpa så.
Så titta in HÄR hos Erika.


♥M


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Oh vad glad jag blir !:) Kul du gillar min blogg. Länka dig i mitt inlägg som syns nu.. :) Läsarinlägget =) KRAM

2010-12-02 @ 22:41:34
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0