A new beginning

Idag slutade man på jobbet, minst sagt blandade känslor.
Dels är det jäkligt skönt, på grund av tider och slitet. Men kommer ju sakna alla personligheter och såklart mina älskade hästar. Man skaffar sig verkligen en relation med dom under tiden man jobbar. I mitt fall nästan två år. Har haft hand om en häst som heter Carmen Launcher sen dess. Hon har helt klart givit mig många fina stunder.

Så idag avslutade vi med min hembakta fika som uppskattades.
Snart börjar det nya livet, ska bli spännande att se hur det ska gå.
Ett som är säkert är iallafall att imorgon blir det FEST!

ps. På Tisdag gör jag smyg-comeback som hästskötare. Mina favoriter ska starta, och så ska min älskade damp-unge American starta för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0