Raaaaiiiny day

Inatt när jag gått och lagt mig så slog det mig. MIN BIL SKULLE KÖRTS TILL SERVICE IGÅR!!!
Tjena liksom, jaja, bara upp klockan halv ett och dra på sig alla regnkläder inför promenaden tillbaka.
Kommer dit, och varken jag eller Johan hittar nyckelinkastet som dom haft tidigare... Jaha, letar väl i en kvart innan vi ringer min kära far kl 1 på natten (förlåt). Han föreslår att åka hem igen, och köra dit bilen vid 7 på morgonen. Sagt och gjort. Fick bli så då. Men han var snäll och körde mig fram och tillbaka :).

Annars har jag gjort inget alls idag, skulle tillsammans med Linn börjat vänja Fliz vid träns och sele idag. Men regnet satte såklart stopp för detta. Skillnaden mellan hästar på fritiden och på jobb är att man kan säga NEJ vid dåligt väder.

Ska krypa ner med min finaste snart om han kan överge sitt älskade tågspel ;).

Natti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är hellugnt söta du :). Kanske jag ska göra detsamma :)

2010-10-21 @ 09:18:33
URL: http://chjalmar.blogg.se/
Postat av: Linn

KUL att jag hittade denna blogg NU?!?!? Hallå informera bättre TACK!!!!!

2010-10-21 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0