Glömt bort er!

Hoppla!

Jag har totalt glömt bort bloggen, har haft annat för mig, till exempel att inviga vår nya soffa och röja bort en hel bokhylla och städa.
I tisdags var jag på Jägersro och vi hade en vinnare med oss hem av två.
Han är duktig lille Edward, men fan så dryg!

I mitt eget lopp gick det typ, bajs? Eller, det är fan inte lätt när proffskuskarna sitter o skriker att jag inte får gå ner, när det FINNS plats. Jaja, 7a och 2000 in efter 1640 m i 3e spår! Stark pålle jag har va?
Startar på Halmstad nästa vecka igen, dock med annan kusk!

Idag fyller min kompis Hanna år, så GRATTIS! Ska snart på lunch med henne eftersom jag måste stå över hennes buffe ikväll. SKa nämligen åka med Ulrika och Danny till Åby och hjälpa till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0