Schoolday

Har skrivit lite texter nu till skolan, Onsdagar får vara mina skoldagar och tvättdagar nu!
Beställde hem en bok med, insåg att det blir nog tajt att inte ha Historiaboken nu. Svenska har jag ju redan, så köper ingen ny dit trots att det inte är samma. Någon måtta får det vara!

Jobbfronten då? Jo, fått svar på två hästjobb, och den ena är jag ganska taggad till.
Så ska prata med de som det gäller i veckan/helgen, och kanske hälsa på lite.
Som sagt, mindre stall (allt är typ mindre än 120 häst!!) kan jag tänka mig att jobba i, även om det mest är helger!

Har varit så kul de gånger jag varit med Puros hästar nu att man saknar det lite, även om Divan hjälper till på den fronten :).


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Tack så mkt :D

Såg att du också håller på med trav :)

2011-09-07 @ 20:59:54
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0