Småsaker gör min dag

Alltså, sådana skitsaker, som att se en älg på morgonen kan göra mig glad. Jag är liksom glad för att jag KAN se älgar, det är inte alla som gör det förutom på djurparker eller liknande. Att jag har nära till landet och skogen är trevligt.
När jag och Ulrika stängslade upp hagen i helgen, då låg det ett rådjur bara några meter ifrån mig i gräset. Coolt va?!

Blev glad att jag klarade att köra en hjullastare idag med nästan ett ton vatten i tanken framför!
Okej, ingen jättebil, men likfan ändå!
Och så har jag kört golfbil också. :)

Dessutom ätit en jättegod baguette på Hello som jag tycker är överlägset bästa stället i stan när det gäller "snabbmat".




Kommentarer
Postat av: marina

ja e sjuuuukligt rädd för älgar asså =O

2011-09-12 @ 20:21:21
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0