Avbokade dagens zumba

Avbokade dagens träningspass med motiveringen att jag känner mig inte på topp idag, och jag måste få lite ordning hemma nu när Johan är sjuk.

Får bli till att springa ner och kolla om det finns en tvättid istället för det behövs verkligen nu.

Idag har jag hälsat på Linns ensamma kisse och lekt med han, varit hemma hos pållarna och hunden när distriktsveterinären kom. Lilla Rollina fick sin första spruta idag, och det gick kanon.

Busade med Bamse i snön, tyvärr raderade jag filmen på oss :(

Höres!

♥M


Kommentarer
Postat av: Julia - RULES BY JULES

Är det kul med zumba? Skulle vilja börja träna, men något roligt helst ;)

2010-12-09 @ 18:09:06
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0