Idag stör jag mig på mängder...

Jag har retat mig på flera saker idag, hatar dessa dagar, kanske har PMS? Vem fan vet? Jag har ingen mens ju (nu fick ni veta det med) för jag satte in en jävla p-stav som gör att jag känner mig så jävla fet och äcklig. Hormoner är luriga saker! Det är sant!
Den sitter så att jag inte kan ligga på den armen för då spänner den innanför skinnet, gött mos... NOT.

Jag stör mig på att mina jävla knäck inte släpper ifrån sina fucking formar.... Gah, finns det något drygare?

Jag har retat mig på att Johan var i vägen för mig när jag skulle borsta tänderna, sånt gör mig smågalen, men jag älskar ju honom ändå. Men har man dessa dagar hatar man det.

Jag stör mig på att jag gjorde ett hål i mina mjukisbyxor för jag drog för hårt i dom! Hatar faktiskt att förstöra kläder...

Så nu ska jag tröstäta lite wienernougat!!

God natt!


♥M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0