Ni är för jävla kassa!

Ni hittar ju inte hit om jag inte skriker ut att jag uppdaterat. Så lata ni är!
Nu gör ni såhär: Lägg till denna länken i BOKMÄRKEN!
Enkelt och tar typ 10 sekunden om du är långsam.


Hur som helst, min bil fick bo på verkstaden en natt, för dom hade inte den delen hemma idag. Klarade ju som sagt inte besiktningen, tråkigt nog. Men nu skulle reparatörerna fixa så att jag slipper åka till besiktningen igen med. Kanoners!

Har slagit in julklappar med, vissa var sjuukt jobbiga. Den ena väger 6 kilo och är sjukt otymplig. Mammas andra klapp kom hem på posten idag så får ju ta och hämta den imorgon.

Imorgon är det också stora julbaksdagen här.
Lussekatter, wienernougat, knäck, kola, riscrisp och sådant. Så är ni sugna så kika in och smaka imorrn då på lite fika så jag kan få använda mina kaffekoppar!!! ;)

♥M


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Tack :) Han är en go han :)

2010-12-06 @ 21:51:35
URL: http://stablenysater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0