Välkommen till sjukstugan

Jag blir oftast inte jättesjuk, men blir ganska hostig och less. Det enda som verkar hjälpa mig är att sova!
Och det gör jag jättegärna, så det är nemas problemas!

Nu när Johan är frisk så var det självklart min tur. Slår aldrig fel ju.

Imorgon ska det handlas en GRAN till hushållet med. Det ska tamefan bli intressant!

Inte fullt lika spännande var mina P-böter från igår. Sjukt att man kan parkera på samma ställe så många gånger (ändå bott här sedan i April) och dessutom är där fullt varje dag, men en dag får man 700 kronor i böter. SJUHUNDRASVENSKAKRONOR!?!?!?!

Ska fan skriva ett brev till polisen, och fråga varför jag plötsligt får böter men anna andra som står där varje dag inte får... Dom kanske borde kolla upp lite mer på denna gatan då med. Här står alltid någon idiot fel. Jag vet, eftersom jag brukar klaga på dom!

♥M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0