Det snurrar i min skalle..

Jag hatar att vara mig själv ibland. Jag tänker för mycket.

Det bara snurrar nu, det är mycket på gång. Vill nog egentligen ha Tisdag nu så man kan få ett besked och sluta oroa sig. Oroar mig för min framtid, eftersom jag inte bestämt VAD jag ska läsa vidare till sen.
Oroar mig för pengar, min familj, min hund, mina hästar, min bil (?!?!?! ja men den ÄR skadad).
Och så måste jag ta tag i dethär med gym, har nog listat ut vad det blir. Synd att inte utnuttja lägen när man har dom.

Och det var HELVETE vad ni låter kära grannar, fick det plats elefanter i de trasiga klackarna som rusat upp och ner i två timmar nu? Hade jag inte vetat bättre hade jag gissat att det pågick ommöblering nu klockan halv 12.

Förresten, idag var det tre år sedan en vän till mig dog. Han var även min första "pojkvän". Så det känns lite inombords. Kommer ihåg allt knas vi gjorde som om det vore igår.
Vila i frid K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0