Good news n' some bad too.

Har stekt lite kyckling nu, det var gött att trycka i sig faktiskt. Snart kommer min pojk hem också, då är allt bra igen. Är ju knappt vid medvetande när han åker på morgonen, så nu vet jag hur han kände sig när jag klev upp i ottan varje jävla morgon!
Hade ju tänkt baka nu idag, men fick bli jakt på en klippmaskin istället. Linn skulle klippa shettisar i massor hade hon fått för sig. Kanske ska raka fartränder på Ina till våren med? ;)

Ikväll ska jag till mamma och hälsa på lite. Mitt i allt så känns det lite bättre just nu. Så vi får väl hoppas på statistiken!

Imorgon ska jag vara hundvakt igen, eller kan man säga så när det är MIN hund? Nje, tror det får kallas att umgås istället. Han gillar att ha sin mamma hemma har jag märkt ;).


♥M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0