Lista

Den här listan hittade jag på Cosmo. (bla bla bla)

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Som pekade rakt på fader Donovan. Så att han förstod. Han var på väg att förena sig med dem. "Heliga guds moder..." började han. Jag drog hårt i snaran. (Dexter)

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ingenting.

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

The Biggest Loser, när jag vaknade.

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

14.50

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Nick Lachey i någon ballad, samt Bamses flämtande

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

När jag kollade på min knasiga hund som skällde på en katt 100 meter bort.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Räknas att jag läste DN?

 

8. Vad har du på dig?

Blåa träningsoverallsbrallor och min svarta Sälen tröja, såklart underkläder, sockar och sånt med.

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Nej, men brukar drömma sjukt som fan.

 

10. När skrattade du senast?

Ordentligt igår, åt Johan tror jag.

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Carmens vinnartavlor, och lite annat strunt.

 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jag såg en dokumentär på National geographic där dom disikerade en giraff?

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Den är helt okej faktiskt.

 

14. Vilken var den senaste film du såg?

The Cove - delfinbukten.

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En schysst lägenhet i någon storstad utomlands.

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Hade jag gillat matematik skulle jag blivit arkitekt. Jag gillar hus och form.

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Något som känns aktuellt är väl att byta ut halva personalen på Migrationsverket till exempel. Dom borde verkligen lära på i vissa fall.

 

18. Tycker du om att dansa?
Fuldansa, of course. Hade dock varit sjukt kul att kunna dansa lite mer än vals och foxtrot...

 

19. George Bush?
Verkar ha rökt någon joint för mycket.

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Oj, har aldrig tänkt på det. Men något normalt, folk nuförtiden heter så konstiga saker.

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut, finns det pengar och möjlighet så gör jag det gärna!

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Tjena, jo jag vet att det sket sig i början, men vi kan kanske glömma det?"

 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Dom har ju inga bloggar, så kvittar ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0