Som jag sa igår..

Nu ska jag mot Siba för att köpa en dator, siktat in mig på en Asus 14 tums, men vi får se vad som har där borta.
För visst är det kanon att ha en laptop när man ska gå i skolan, samla allt på samma ställe, samt att jag kan ha MIN musik och MINA bilder utan att känna att jag inkräktar på någon annans space liksom.
Ska stanna på Sats med, som sagt ett gymkort som ska inhandlas. Okej det är lite dyrare, men jag har 100 meter dit, vilket känns som en okej sträcka att promenera även i blåst och regn. Dessutom dagtid så är där typ inte en kotte, så det ska bli gött!
Förresten, någon som har något tips mot torr hy såhär på vintern?

♥M


Kommentarer
Postat av: Johan

Salva hjälper, helosansalva är bäst :)

2010-11-29 @ 13:06:37
Postat av: Max

ha dator med sig på lektionen?



http://www.youtube.com/watch?v=o4nwe7cW_og

2010-11-29 @ 16:02:55
Postat av: Johanna Rääf

wooho..då kan vi träna ihop!! =)

2010-11-30 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0