Hoppla hejsan!

Tjoho, lite välbehövlig bloggvila i helgen.
Mestadels för att jag jobbade på ponnytravet från typ 7 -16-30 båda dagarna, och då är jag sjuukt seg när jag kommer hem!

Har gjort en upptäckt, yoghurt är inte gott, visst, jag äter det varje dag till frulle med jordgubbar och lite flingor. Men min naturella har varit slut nu, så har testat med jordgubb/smutron och vanilj. Fy sjutton vad slemmigt och sött!! Ska aldrig överge min naturella lätt yoghurt.

Idag är det ju Alla hjärtans dag, om någon nu lyckats undvika detta stohej, och då gjorde jag och Johan samma som förra året när vi dejtade. Vi fikade på Roberts, om än mycket kortare i år!
Kortare är nu även mitt hår som gick ifrån ca 15-20 cm under axlarna, till just det, axlarna! MED LUGG!

ps. Varmblodsjakten går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0