Onsdag redan, tide flyger!

Nu är det redan onsdag, hoppla.
Det betyder två dagar kvar i skolan denna vecka, sedan är det Sportlov. Minns knappt när jag hade det sist!

Sportlovet betyder för min del att vi ska åka till EuroHorse på svenska mässan. Ska bli nice och Linn berättade nyss att vi blir fulla bilar. Skoj!
Ska handla (om det finns snygga och reltivt billiga) täcken tänkte jag, och bandage + underlägg. Kanske någon snygg grimma till vardags. Jag har ju kvar den grimman jag använde på Carmen med swarowskidiamanter :).

Snart tillbaka till skolan, visste inte att vi hade håla på 3 timmar idag, så betalade parkering till kl 4 i eftermiddag. Cleaver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0