Terminens första prov!

Ja, då var årets första prov klart. Det gick inte för bra, men får förhoppningsvis G. Hinduismen och Buddhismen var det som gällde och jag trodde att jag hade lite bättre koll än jag hade!

Men nu släpper vi det och hoppar vidare. Men har en test-uppsats att skriva till Fredag, men det ska jag fixa lätt. Dessutom ska jag göra klart en labbrapport, som bara behäver vara inne efter lovet. Men jag gör den nu tror jag!

Nu har jag håla till 13.10, så åkte till Maxi och köpte en sallad i deras "bar". Gotti, och den är redan avnjuten nu när jag ska kolla på min gamla passhäst på Lunchtravet!


Btw - ni glömmer väl inte att jag och syrran säljer våran ponnysulky.
Likadan som på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0