Vad var det jag sa?

Kanske inte månader, men väl i början av Mars fick jag min tid på Ungdoms Mottagningen.
Sa som det var att jag rusade upp 10 kilo när den kom i, och helt plötsligt blev jag nästan för tjock för att äta p-piller sa dom. Jävla strange!
Fast har haft många utav biverkningarna faktiskt...

--

Snart är det Alla Hjärtans Dag, och den dagen delar ju folket i tu. Själv tycker jag väl att det är trevligt att kanske göra något speciellt den dagen. Fira kärleken och relationer. Killens förslag var att upprepa förra årets, då satt vi och fikade på Roberts och allting var nytt. Vi får se, Johan, bäst du kommer på något riktigt bra nu ;).

Ska iaf slänga mig i dushen nu och skövla skogen som växer på mina ben, man får ju vara fin när ens kids fyller år!
Sedan ska jag åka och köpa något gottigt till Bamsen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis BAMSE!

Vadå får inte "tjocka" personer äta p-piller?

2011-02-09 @ 20:41:09
URL: http://liiiiiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0