Back to school

På Onsdag ska jag börja i skolan igen, är ju egentligen skitlamt men vad gör man när ens gymnasietid var totalt bortkastad och man hatade lärarna (inte alla, fanns vissa guldkorn).
Ska läsa lite meritpoäng nu med eftersom idrott, estetiska val osv inte räknas in i betygen.
Är väl bara två ämnen jag inte känner mig säker på, Filosofi och Matte B., men det går nog bra det med, Matte ä ju bara en 50 poängskurs. Annars tror jag att jag ska ha det under kontroll!

Bokat in lite najs pass på SATS nu med, så nu kommer man igång ordentligt. Köpte mig en våg idag med, så nu ska det bli måtta på elendet!

Ska fira HannaPanna som tar examen på Fredag, Grattis är väl på sin plats!
Så nu har man en sjuksköterska i vänkretsen om man skulle råka illa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0