Blev inte som jag trodde

Denna Söndagen har varit urkass, men ändå fått lite gjort.

Fyllt på spolarvätska, det behövdes verkligen. Hatar nämligen att köra med skitiga rutor, kan vara en av dom värsta sakerna jag vet. Missbrukar spolarvätska kan man ju säga.
Köpt böcker, både i Harplinge och hämtat ut från Adlibris på Ninnis tobak.
Så en tusing fattigare ungefär, men så äre att vara studerande.
Läser max ett år, så får väl ta i lite och visa vad man kan!
Handlat lite med, och fått maaat.

Imorgon har jag bara en lektion, Natur B. Så pappa och jag har schemalagt mina hundpassardagar. Måndagar och Torsdagar ska jag ta lunchen med Bamse. Torsdagar får bli våran promenaddag.
Så jag tar gärna med mig sällskap då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0