Mycket "vård" i tankarna

Idag har jag varit en god medmänniska, även om man tydligen inte får skriva i hopp om att inspirera andra,
tycker jag!

Hur som, fick ett infall och anmälde mig som blodgivare,
och efter besöket hos mamma på sjukan så drog jag till med organdonator också!
Självklart tycker jag.
När man dör så är man bara ett skal, och då kan väl de som behöver organ likagärna ta dom?
Det är ju inte direkt så att man måste ha dom med sig.
Lika väl som jag vill ha hjälp om jag blir sjuk, lika självklart vill väl alla andra också ha det.

Så tycker att ni som har möjligheter till detta ska ta tillvara på det.
Att kunna hjälpa någon annan att få tillbaka sitt liv, är nog det finaste du kan ge någon.


Nu till det materiella, ska förhoppningsvis åka på lite "shopping" med pappsen på Söndag, och till det ska vi vinna pengar på Lördag!




Kommentarer
Postat av: Linn

Vart ska ni shoppa?? =) ska ni me te gekås?? =)

2011-01-25 @ 22:14:00
URL: http://liiiiiinn.blogg.se/
Postat av: Julia

Duktigt att gå med i donatorregistret! Det vill jag med, men gäller att få "ändan ur" bara :P

2011-01-25 @ 22:19:21
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Johanna Rääf

åhh gud va duktig du e! =) Härlig bild på dig snyggo! <3

2011-01-25 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0