Sagan om Konungens (Drottningens) återkomst!

Well, nåja, kanske inte mer eftresom Devote sög och även bloggen jag försökte göra här krånglade, fick det bli den gamla vanliga.

Så Whats new?
Det är Sprintermästarveckan! Vilket betyder kanontrav och andra festligheter.
Har (nästan) fått min licens, allting inlämnat osv, nu är det bara grejen att dom ska maka på sina arslen och kika på stallet, som vi antagligen inte ens ska stå kvar i så länge, suck!
Ska på Veronica Maggio på Onsdag med Johanna.

Ja, det är bara ett axplock av vad som sker och är på gång.

Divan ska förhoppningsvis (och om någon ansvarig för min licens läser detta, SKYNDA ER) kvala den 17e. Då är jag inte hemma, men det får gå ändå!
Här är bilder ifrån hennes extraknäck som jippohäst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0