Det gör ju ingen nytta..

Fy, har haft matematik idag igen, vi fick titta på våra prov.
Jag vet att jag suger på matte, och jag blev skitledsen när jag såg resultatet, ännu sämre än jag trott.
Jag förstår verkligen inte hur man gör och räknar ut.

Blir så sjukt ledsen när alla säger att "jo du kan visst" och "du måste träna mera". Jag har haft denna kusen två gånger nu, och jag förstår verkligen inte ett skit.

Kanske är ett skitdumt problem men inte för mig, för utan Matte B kommer man ingenstans idag. Och om jag måste läsa kursen nästa termin mer, kommer jag ju antagligen få ha samma urkassa och inkompetenta lärare.
Jag har verkligen försökt.
Men jag ger upp nu, inte kul att inte ens förstå sådant som andra ser som en självklarhet.

Mailat rektorn, han verkade inte bry sig nämnvärt. Fått hjälp av familjen, klarar bara dom uppgifterna. Kan inte gå på mattehjälp för har andra lektioner då.

Jag skulle behöva ett mirakel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0