Jag körde mot rött....

Mitt första brott, medvetet!

Men till mitt försvar kan sägas att det blev inte grönt för NÅN ifrån vårat håll på mycket länge. 
Folk körde hejvilt :P.
Så till komunen, ryck upp er, ta hand om era trafikljus!

Körde Divan med ju. Linn och Amanda var också med och dom var då inte trötta efter intervallerna!
Ska köra henne på Lördag med, sen får vi se om jag får tag i nån häst till lördagen efter. Suck.

Ska jobba på min hemtenta i helgen, yeeyhj, och hoppas att min jävla mensvärk försvinner!


Lär ju inte bli kanonväder denna helgen också...




Kommentarer
Postat av: Gabling !

Var de på laholmsvägen så har dom justerat tiderna där hela veckan :D

2011-04-03 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0