Duktig Mia!

Sedan jag kom hem har jag hunnit tvätta och diska, plockat undan lite också, för jag har verkligen inte tid senare i veckan. Här kommer en liten lista på saker jag måste göra!

Tors:
Hälsoundersökning för Bamse så vi kan byta försäkringsbolag.
Skriva hemtenta.

Fre:
Åka på kusinens student i Skara.

Lör:
Stalltjänst.
Licenslopp.

Sön:

Stalltjänst.
Ponnytravtävlingar.

Till detta ska jag hinna plugga på NkA prov, skriva ett projektarbete i NkB och lite annat som låter lika kul.
Nu kommer min kära pojkvän säker tjata på mig om detta, men det är smällar man får ta när han läser bloggen. Puss på dig älskling!

Ni andra får ha det toppen ute i kalla Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww :)

2011-07-05 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0